Deniz95 Benim küçük tansiyonum genelde 9 çıkıyor ve büyük tansiyon 11 -12 - 13 değişiyor. Doktorum 14 9 u geçmesin dedi tuzlu yeme dedi ama bu tansiyona da yorum yapmadı. Birde gittiğimde hiç tansiyon ölçmüyor normal mi bu ölçmesi gerekmez mi
aslannaz21 Deniz95 benim ayni seninki gibi cikiyo sadece bi kere buyuk tansiyonm 13 oldu o da dinlenmeden ölçuldü ondan normalde 12/9 12/8 cikiyor ben tuz seker karbonhidrat yemiyorm diyetteyim sizde dikkat edin
Morvy Deniz95 normalde her kontrolde ölçülmesi gerek mutlaka sorun doktorunuza. Benim genelde 9 a 6 veya 10 a 7 çıkıyor
CnsHazel Deniz95 benimde aynı 9 /11 9/13 🙄 bana hergün olctur dedi ama ben umursamadım hamilelegimin başından beri öyle zaten yasaklar var doğurdum doguracam doğumda sorun olur mu bilemiyorum 🙄
Pelin__1 Deniz95 Her gün sabah akşam kendim ölçüyorum ben doktora gittiğimde orada da ölüyorlar ölçülmesi lazım dediğiniz gibi. Benimki genelde 11/6 10/6 çıkıyor
aslannaz21 Deniz95 et canm hamilelikte onemli benim en cok korktugum gebelik sekeriydi basima geldi 😣😢
Deniz95 Pelin__1 haticeD08 inci_inci kendim evde ölçüyorum daha düşük çıkıyor sağlık ocağında daha yüksek çıkıyor hangisi doğru anlamadım evdeki alet eşimide düşük ölçüyor ama benim peş peşe yaptığım ölçümlerde de sağ sol kolda da benzer oluyor evde ölçünce. Doktora bahsettiğim halde bu durumdan çok önemsemiyor niye anlamıyorum doğumuma az kaldığı içinde doktor değiştirmek istemiyorum
haticeD08 Deniz95 Benim hep 10-6 ya da 11-6 çıkıyor. Hamileliğimin başından beridir limonlu su içerim günde en az bir bardak. Her gittiğimde ölçüm alıyorlar yüksek tansiyon pek istemedikleri bir şey diye dikkat ediyorlar.
gunesveguney Deniz95 hamile kalmadan önce hep 11/5 ti genel tansiyonum ama hamile kaldığımdan beri baş dönmem göz kararmam olduğu için 2 gün takip yapıldı 13/8 çıkıyor yüksek mi oluyor bi sıkıntı olur mu acaba
gunesveguney hamile kalmadan önce hep 11/5 ti genel tansiyonum ama hamile kaldığımdan beri baş dönmem göz kararmam olduğu için 2 gün takip yapıldı 13/8 çıkıyor yüksek mi oluyor bi sıkıntı olur mu acaba?
Gul2528 Deniz95 bende her gittiğimde doktor acilde ölçtür öyle gel diyor öyle yapıyorum sizde acilde olcturebilirsiniz tansiyonunuzu
rmdfile Deniz95 kronik tansiyon hastasıyım 15/10 civarı gidip geliyor 35. Haftaya girdik inşaallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz🤲🏻