Kızlar merhaba öncelikle iyi bayramlar 5 haftalık hamileyim öğrendiğim günden beri sürekli sırt üstü yatmak zorundaymışım gibi sağa sola dönemiyorum ve hiç bir şekilde verimli uyku alamıyorum ve sanki böyle yan yatarsam gelişemez gibi hislere kapılıyorum bu durumu aşan var mı ?