Merhaba basina gelen yada duyan varsa bilgi verebilirmi 18 gun once sezaryen dogum yaptim sonra dikis yerimde uç kisminda sislik ve kizariklik oldu tekrar doktora gittim ilac verdi bu sabah farkettim simdi ic camasirimda sari akinti olmus aynadan bakinca belli olmuyo ama telefonla flasli bi sekilde resmini cekince farkettim acilma var alttaki sari doku gozukuyo boyle bi durumda ne yapiliyo acaba tekrarmi dikis atiliyo aci hissediliyomu