Herşey yolunda giderse yaptırmak istiyorum. iki kuzenimde epiduralli normal doğum yaptı memnun kaldıklarını ve büyük nimet olduğunu söyleyip durdular.Doğum sonrası da herhangi bir sıkıntı yaşamadılar tabi bu biraz bünye meselesi kimisinde bel ağrısı oluyormuş.