Edibezer hafta olarak kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama 14 de %70 kız dedi snr test sonucu için gitmiştim 15 de yine kemik yapısı vs kıza benziyor dedi 18 de erkek olduğunu öğrendim tabi kafa oldu karman çorban en iyisi detaylı ultrason u bekliyim dedim bekledim 20. Haftada doktor %1500 erkek dedi öyle inandım 😀 hayırlısı olsun sizin için rabbim gönlünüze göre versin