Hayırlı olsun bende bugün 6 haftalik oldum 7+3 olunca randevum var inşallah hayırlı haberler alırız ben bilerek gtmiyorum şimdi kese karından görünene kadar gitmek istemiyorum açıkçası daha iyi olur diye düşünüyorum sağlık ocağına test yaptrdm ama doktoruma gösteremedm hemşire arkadaşıma attm degerlerime baktı brde idrar testi yapmştm bakalım herşeyin hayırlısı diyorum 2 düşük yaptm çok korkuyorum yine bşy olursa diye Rabbim tüm bebişleri korusun