Ozlem555 Ozlem555 Mminikmucizemmm bu şekilde 3 kez yaptım negatif hibi gözükenlerde cok silik bi cizgi vwr ama
CansuDRY Ozlem555 Ortadakindeki çizgi sonradan çıkmış bir çizgiye benziyor canım. Diğerlerindeyse çizgi göremedim. Akşam veya yarın tekrar et, eğer varsa illaki koyulaşma olacaktır.
Mminikmucizemmm Ozlem555 ortadaki fotoğrafta baya net belli oluyor ikinci çizgi, ben testi yaptığımda 5 dk içinde belirmişti çizgi eğer uzun sürede belirmediyse mutlaka gebelik vardır fakat çok bekledikten sonra çıktıysa doğru değil diye biliyorum
MMmommy Ozlem555 hastaneyi ararsanız size randevu oluştururlar smsi gösterip çevirmelerden geçebilirsiniz.
Ozlem555 CansuDRY ortadaki cok bekledi o yuxden guvenemedim digerlerindede kamerada gözükmüyo ama hafif bi cizgi vwr
MMmommy Ozlem555 var gibi ama yanıltmak istemem tabi. Hemen çıktı mı o çizgi peki? Bir süre sonra mı çıktı?
Gurasin Ozlem555 hayır hastaneye gitmeyi test yaptım silik çıktı silik bile çıksa doğru çıkıyor ilk kizimda da öyle silik çıktı ondan şuan anladım bekledim