Burcumm Iyi günler anneler buda benim doğum hikayem tam 40 haftalık olduğum gün sancı çekmeye başladım saat başı oluyodu sonra ertesi gün 5 dk 1 e kadar düştü zaten normal doğum istiyorum hastaneye geldim 1 cm açıklık eve gittim yatamadım düş aldım gezdim hastaneye geldim nafile dancin 80 leri geciyo ama açıklık hala 1 cm kızım 40+1 oldu kasilmalarim cok fazlaydı kızıma bisey olmasindan çok korktum doktorum istersen suni sancı verelim dedi ama o şansının üstüne suni sancı çekmem imkakrizdi çok ağladım ağrıdan duramaz hale geldim eşimle sezeryan kararı aldık 2 saat sonra beni sezeryana alacaklarını söyledi çok Hey canli ama bi okadar korkuyorum ağlayarak ameliyat haneye gittim belden uyuşturdular ameliyathane ekibi harikaydı hep benimle konuştular motive ettiler ben of puff derken daha başlamadık dedi doktorum sonra bi şu sesi duydum ve koskocaman bi ciglik ıste o an herşeyi unuttum canımın parçası mucizemi kucağıma aldım omur buglemimmm anlatması imkansız bi duygu rabbim isteyen herkese versin sezeryan olali 2 gün oldu kızım yanım da uyuyo şimdi dikişlerim zorladı evet hala zorluyo gaz sancimda var zorlaniyorum ama kızıma baktıkça herşeyi unutuyorum biraz uuzun oldu hakkınızı helal edin😍😍😍
Burcumm Dimplesgirll vallahi canım başta çok sizliyo dikiş nede olsa ilk yürümeyi yaptığın zaman helede yavrun kucağında oluyo ya geciyo yani