Sedagmlksz sophia oo gelir şimdi gerek var mı o bana alsıncılar benim vergimle maaşını alıyocular😂😂 çünkü herkes oralara silah zoruyla gidiyo doktor nolur gel nolur gel diyo. Umarım bu kadar eleştiri yapanlara da o şekilde düşünen insanlar yaklaşır.
sophia Sedagmlksz 😀 Ben icimden geldigi icin yapiyorum zaten muayene ucretini tabi alacak doktor babasinin oglu muyum ben. Guleryuzu iyi niyeti tatli sohbeti icin. Ama senin dedigin gibi yaklasan insanlar da var haklisin. Napalim 🤷