Decucude OKSAPAR 4000 lik kullanıyorum iğneyi kullanırken bazen tıkanıklık yaşıyorum ,ilacı tam enjekte edemiyorum bu durumda siz ne yaparsınız Baya bir uzun saniyeler sonra ilacı enjekte ediyorum bu arada
Pelin__1 Decucude Vurduğunuz yerle alakalı iğnenin ucunu hafif ileri geri hareket ettirin öyle enjekte edin böyle bie durum olursa. Çok yakın yerlere vurduğunuzda da bu durumu yaşayabilirsiniz
Decucude Nry0682 peki neden oluyor böyle ara sıra bendede oluyor şırıngadanmı kaynaklanıyor yoksa vurduğum yerdenmi kaynaklanıyor anlamadım
MerveKaya38 Decucude eğer önceden vurduğunuz yere denk geldiğinde öyle oluyor canım ben 1 yıldır kullanıyorum aynı yere denk geldiğinde iğne giriyor ama ilaç basılmiyor .
beybisi26 Decucude yer kalmadı göbekte altı sertleşti girmiyor iğne biz bir süre kola geçtik biraz iyileşsin göbek kendine gelsin