Kizlaaarrrr sonunda ben de doğurdum 🤭 Geçen hafta bugün kadir gecesi günü sabahı nişanım geldi sümüksü bir yapı ve yoğun bir şekilde hemen doktoruma yazdım ve gelmemi söyledi. Gittiğimde açıklığıma baktı 3 cm olmuştu ama sancım vs yoktu normal doğum olarak ilerleyecektik o bakımdan suni sancı verecekti. bebeğimin kafası bedenine göre 3 hafta öndeydi ve henüz kanala girmemisti daha .Ben doktoruma bıraktım süreci neyse beni bir odaya aldılar hemen yatisim verildi tabi ebeler gelip gittiler gerekli prosedürü yaptılar damar yolu açıldı vs kan alındı covit testi yapıldı . Lavman yapıldı (inanılmaz rahat bir şey sakın korkmayın ) suni sancı verildi ama ben en düşük dozunda aldığım halde bir saat dayanamadim doktorum geldi suyumu patlattı doğumu hızlandırmak için o da hiç acı verici bir şey değildi sakın korkmayın. Neyse doktor bebeğin kafasının biraz da olsa indiğini söyledi. Biraz daha bekleyip beni yine çatala aldılar acikligim 5 cm olmuş. Ama ben dayanamıyordum o sancıya doktorum ne zaman doğurursun bilmiyoruz yarım saat sonra da olabilir 7 saat sonra da deyince ben o sanciyi kaldiramayacagimi söyledim ki adet sancısı bile nedir bilmem:) doktor sen bilirsin dedi ben de eşimle konuşup spinal istediğimi söyledim o şekilde yarım saat sonra beni hazırlayıp ameliyathaneye getirdiler giderken ne panik ne korku vardı çünkü bebeğime kavuşacaktım hiç tedirgin olmadım. Girdik belimden bir iğne vurdu sinek ısırığı gibi bir şey sıfır acı 🤗 neyse beş dk da benim.bacaklar sıcacık oldular harika bir histi. Sonra tüm ameliyat boyunca ordakilerle muhabbet ettik çok eğlenceli geçti iki dk geçmedi benim kinin sesi geldi ingaaaaaaa 😃😃😃 Hemen alıp üzerini giydirip yanıma getirdiler yok böyle bir güzellik bir de tertemiz çıkmış paşam sanki yıkanmış içeride 🙏 Allah’ıma şükürler olsun ❤️ Daha sonra 20 dk kadar daha kaldık beni çıkardılar. Ameliyattan iki saat sonra ayaklarım tamamen geçmişti hemşire geldi beni kaldırdı çok rahat kalktım yürüdum gazını çıkarttım defalarca 😬 Süreç çok rahat geçti sadece karnımdaki pis kan çıksın diye iki kez karnıma bastirdilar orda biraz canım yandı onun dışında kızlar pirensesler gibi geçti her şey çok az iki gün sonra baş ağrım.oldu fitre kahve ile onu da hallettik şükürler olsun. Bu arada Pendik Medipol üniversitesi hastanesinde ki birden hemsireye çok teşekkür ederim inanılmaz yardımcı oldu bize emzirme konusunda çünkü eşik yanimdaydi kimse gelemedi aniden olunca ama o hemşire bize çok yardımcı oldu dakikalarca uğraştı bizim için Allah razı olsun. İşte biraz uzattım ama benim doğum hikayem de böyleydi. Acı eşiğim düşük sanırım ondan kaldiramadim suni sanciyi ama o şekilde doğuranlara da helal olsun. Bu arada sezeryan olduğu için bebek emmez vs dediler bebişim ilk günden almaya başladı tamamen bebisle ilgili bir durum sutumde hemen geldi yani herkesin bünyesi farklı iyi ki de spinal ölmüşüm bir daha olsa bir daha olurum 🤗 Allah herkese nasip etsin bu duyguyu doğuracaklara da yardım etsin 🙏