Rabia2707 canım valla 1320 çıktı cuma günüydü cumartesi gittim alttan muayna de kese gözüktü 10 gn sonra yine gel dedi gittim yine alttan bebeği gördük cok az kalp sesini duyduk 10 gn sonra yine gel dedi ve gittim cok skur karından gördük kalp seside duyduk. Ben kan degernı doktor demeden kendm artıo mu ne oluo dıye burda bı cok yazı okumstm kafam bulanmıstı ıste artmazsa söle olur böle olur diye kendm gittim yaptırmaya 🙄 yoksa doktor direk 60 hamılesn folik asit iç su tarıhte gel bakalm keseye bebege görcezmi hayırlısı ıle demişti