Mavi_- aynı şeyi bnde kara kara düşünüyorum inanirmisin.işe dönücem diye ağlamaya bile başladim 10.haftaya kadar evde kalabilseydik en önemli haftalari evde yatarak geçirebilmek çok rahatlatici olurdu artık nasip en ufak bişeyde rapor almayı düşünüyorum özellikle 8. Haftadn korkuyorum 2 kaybımda o hafta olmustı piskolojik sanirim bnm 😭