29+2 hastalığım uzun zamandır bacaklarıma kramp giriyordu sürekli kitleniyordu . Bu aralar bu kitlenme gittikçe arttı oturduğum yerden kalkamayacak hale geldim hiç ama hiç yürüyemiyorum topalliyorum resmen o kadar kötü bir acı ki dayanılmaz günlük işlerimi yapamayacak hale geldim . Basına böyle birşey gelen varmı? Ilk bebeğime hamileyken son aylar olmuştu 1 ay sürüp geçti ama bu daha beter dayanılmaz. Bugün doktora giderim belki sizler gititniz mi bunun için doktora ne dedi doktorunuz?