Esmmaa öncelikle hayırlı olsun canım ☺️ Bnde 27 gün önçe Doğum yaptım oğlum 37 haftalıkken dünyaya geldi Bnde epudural Doğum yaptım iyi ki ondan yaptırdım hiç pişman değilim dedigin gibi amaleyattan sonra gelip karnına bastırıyorlar sadece o beni mahvetti 4 gün acısı cektim onun ama şuan cook cook iyim