Merhaba kızlar en son 29 mart da regl oldum günüm 1 hafta geçtikten sonra kan testi yaptım 6.04 çıktı doktor dış gebelik olabilir dedi dış gebeligi daha oncede geçirdiğim için apar topar o korkuyla hastaneye gittim öyle bisey gözükmüyor dedi ama keseyide goremedi erken olabilir o yuzden gorunmeyebilir dedi 1 hafta sonra bidaha gittim ama muayene olamadım sadece kan verdim 199.7 çıktı acildeki doktorda dış gebelik belirtisi olabilir dedi ertesi gün kanamam ve çok kötü bi şekilde kasık ağrım oldu acile gittim ve herşey normal dedi dış gebelik te rahim duvarı ince ve 6 7 cm oluyormuş benimki 17 cmymiş ve çok iyiymiş olması gereken kalinliktaymis ertesi günde kan vericektim betanin 480 olması gerekir dedi ama benim 56.84 çıktı ve doktor kimyasal gebelik olabilir dedi tam kesin deil ama yine de korkuyorum aranızda yaşan varmi boyle betanin yuksekken düşmesi eger olduysada sonra düzelme oldumu lutfen eger yaşayan varsa cevaplayabilirmi çünkü cok istedigim bi gebelik korkuyorum bişey olmasından ( ve hala kanamam devam ediyor )