Ediz101019 ben. Evde oğlumdan kalma bir biberon aldım yanıma hastane için ama inşallah vermeyi düşünmüyorum yani ondan pahalı bişey almadım wee marka hediye gelmişti sıfır kullanılmamış yani. Ama emzik bibs aldım oğlumda avent almıştım 6 ayına kadar emdi sonra bıraktı bakalım bibs emzik nasl olucak ilk deneyimimiz olucak