Bende de var doktor yumurtalarin kalitesini düşürüyor dedi 1 . Gebeligimde sağlıksız dış gebelikti heralde şu anki gebeliğim de sağlıksız yinede tedavisini yaptır bekletme derim ben zamanın da gitmedim doktora ve su an pismanin tabi her adet düzensizliği olan da çocuğu olmuycak diye bişey yok sen tedbirini al ama ben kimleri biliyorum kac tane çocukları var verende Allah alan da Allah biz şifa yı arayalım Rabbim nasip eder inşallah sıkma canını strese girme