Serraa123 ben 33+2 haftalık hamıleyım ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim kese yanında kanama alanı vardı kanama alanı keseyi bozdu ikincide oğlumu kaybettim doguma yakın ne yazık ki herhangi bir sebebi yok genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan yapıldı onlar da temiz cıktı takdiri ilahi böyleymiş rabbim bu bebeklerimize ömür versin inşallah 🤲