Mamy987 kendini yorduysan da bazen hareket düzeni bozuluyor canım…hurma varsa evde ye benimki öyle hareket ediyordu…elini karnına koy sırt üstü yat sessiz bi yerde bekle hareketi…kanama ağrı yoksa korkma…anne iyiyse bebek de iyidir der kayınvalidem…stres olma inşallah bişey yoktur…baktın yine hissetmedin doktora git mutlaka 🌸