snevacimm Kızlar gunaydın. 17 +3 deyz bebek hareketlernı nasıl hıssedıyosnz tarıf eder mısnz. Bende bazen kalp carpıntısı gbı atıyor. Bazen bse oksuyo gbı brsey gecıyo aniden sankı.. Gaz mı bılmıyorum bebek hareketı nasıl acaba
metehaninannesiii snevacimm bende 14.haftada pit pit şeklinde hissettim sanki etin seyiriyor gibi oluyor 16.haftada tam tekme hissettim şuan 21+5 haftaligim
ZZeyynePP snevacimm içerden birşey bam diye vuruyor 😂 mutlaka anlarsın gerçekten vurduğunda canım bende birinde 17 birinde 18 haftada hissettim
Ozge1986 snevacimm bende 17 de hissetmiştim böyle pıt pıt bişey seğiriyomuş gibi oluyo sonra gitgide artıyo çok güzel bi duygu rabbim her isteyene yaşatsın🙏🏻
Ecrin_bcc_1 snevacimm ben 20. Haftada tam hissettim öncesinde hıçkırık gibi pıt pıt bişi atıyordu 20. Haftadan sonra içimde tepinmeye başladı 😂 şuan 33.haftadayım sanki içimde kolbastı oynuyor 😻