cennetkokulum_ Sevgili happy mom ailesi ben çay içmeyi fazla sevmiyorum onun yerine poşet bogurtlen cayi içsem bir sıkıntı olmaz dimi?7+1 gebeyim
metehaninannesiii cennetkokulum_ bitki çayları hamilelikte önerilmiyor canım içmesen iyi olur çayı da 1 yada 2 bardak şeklinde icebilirsin çok açık olmak sartiyla oda