Bd21 24 günlük bebeğim. 20 nisanda spinal oldum bende. 2. Sezaryenimdi. Korkuyordum işte aynı yer tekrar açılacak, daha zor iyileşecek diye ama çok rahat iyileştim. 1-2 gün az bi ağrıyla atlattım. Ameliyatımda çok rahat geçti. Girdikten 9 dk sonra bebeğim doğdu. Sonra beni uyutmuşlar bende 45 dk sonra çıkmışım. İyi düşünün mutlaka iyi olacaktır. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏