Zmrmrt1315 Emin olmamakla birlikte uygulama üzerinden gidersem 13+6 dayım, çok şükür mide sorunum vardı geçti şimdi belirtim yok diyebilirim acaba bu normal midir
Cgdemmcrtm Zmrmrt1315 hayırlı olsun inşallah kavuşmayı nasip etsin rabbim 💕 benimde gebeliğimin ilk ayları ne kusma ne uyku ne halsizlik yaptı sadece kasık ağrısı yaşadım doktor kontrolleri olmasa gebeyim demezdim şanslıyız bence tadını çıkar sende 😀🧚🏻♂️
Bebeksum Zmrmrt1315 15+5 im bugün ilk günlerden beri 1-2kez bulantım oldu sadece, çok rahat geçiyor şükür 🙏 şanslı gruptan olduğumu düşünüyorum vitaminlerimi falan kullanıyorum tahlillerimi yaptırıyorum dengeli gitmeye çalışıyorum yinede🥰
Mnssss Zmrmrt1315 şu an 33+3 haftalık hamileyim Benimde hiç belirtim yoktu hamile değilmiyim acaba diye şüpheye dusmustm 🤭hayırlısıyla kucaginiza almayı nasip etsin rabbim
Zmrmrt1315 Cgdemmcrtm çok teşekkür ederim çok sağolun, ister istemez kuruntu sanırım yapmaya başladım rahatladım 💐☺️
Zmrmrt1315 Mnssss ay evet aynı düşünce şuan bende var ve o bakımdan biraz endişe ettim sevindim ama sizlerin de olduğuna ☺️💐