Evde şeker ölçenler açlık 56 1 saat tokluk 72 çıkıyor 72 cıkması normal mi yoksa şeker aletimiz mi bozuk ben pek anlayamadım 😅 şeker yüklenmesinde şekerim sınırda cıktı doktor evde takip et bakalım dedi ilk takibe başladığımda tokluk 100 üzeri cıkardı son ölçümlerimde tokluk 72 60 falan cıkıyor normal mi pek anlamam bu konulardan