Aslkml Arkadaslar geceden beri adet sancisi gibi sancim var araliklarla girip cikiyo hastaneye falan gitmelimiyim ilk hamileligim ve bugun tam 37 haftalik oldu yardimci olurmusunuz
Ftmklbk Aslkml yaa benimde böyle sanki gaz sancim varmış gibi karnimda bir ağrı var. Bende ne yapacagimi bilemedim. Bi duşa girip bekleyeyim diyorum. Siz ne yapacaksınız
ib_21 Aslkml sancılar düzenli aralıklarla olduğunda doğumun başladığını gösterir biçok kaynak bunu yazar söyler… hastaneye veya doktorunuza gitmenizde fayda var her doğum suyun gelmesiyle başlamıyor
Aslkml Ftmklbk bende hastaneye kontrole gidiyim diyorum ben dus falan aldim ama gecmedi bide her kasilmada karnim tas gibi oluyo
Duygu_pb Haftada olmuştu bana ama akşamdan nişan geldi sabah her 15 dkk da 15 saniye olarak başlamıştı hatta hiç ihtimal vermedim kontrol günümdü de doğum başlangıcıydı bi danış doktoruna ve dakikaları not et yalancı sancı da olabilir vücudu hazırlamak için ama bende hiç yalancı olmamıştı