Kızlar ben başka bir hastaneye gidiyordum bahçeşehir de oturuyorum. Ama bana doktor düşük tehlike var diyince kayınpederim gel ben esencan randevu aldım bir de oraya görün diyince doktor hoşuma gitti. Süreyya hoca yani. Gidiyorum şuanlık merak ettim giden var mı acaba? Memnun musunuz