Mervuras26 Minnosunannesiii Bend hep doğuranıydım totemi nasıl bir şey diyordum benimde son 3 ve doğmuyor gerçekten 😂😂 totem tutuyorsa yazacağım 😀 doktorum 18 mayısa gün verdi 40+1 oluyor o güne kadar kendi gelse bari diyprum ama tık yok😂