Kızlar merhaba, 7 haftalık hamileyim, çok zor geçiyor, 10 gün önce kanamam oldu, kanama sonrası kahverengi akıntım devam ediyordu ve 2 gündür bişey yoktu. Ewimle kavga ettim, çok sinirlendim, tüm gece uyumadım, komik videolar izledim stresse girmiyim diye, ama karnımda sancı gibi bişey var, bi de kahverengi akıntı yeniden başladı. Çok kötüyüm. Sinirlendiğim için bebeğime bişey olmuş ola bilir mi ?