Loresima00 Kızlar günlerdir ovulasyonum çift ve koyuydu dünde t cizgisi c den daha koyuydu bu sabah dayanamadım test yaptım ama erken gebelik değil ümitleniyorum ama umarım boşuna değildir adetim daha geçmedi https://imgyukle.com/i/OzsmIA
Mavi34 Loresima00 ben anlamadım.adet gununuzdemi yaptınız.ovulasyon testini gebelik.iconmi baktınız yumurtlama mi. Günlerdi çift çizgi köyü demissiniz ya ordan kafam.kariati
Hatice35 Loresima00 hamilesiniz ben üç haftalık hamileyken testim aynen böyle çıkmıştı şuan 20 haftalık olduk bile hayırlı olsun 😊
sumeyye_81 3 haftalik falan var Allah hayirli ugurlu etsin guzel belirgin cikmis cok silik degil ☺️☺️
Loresima00 sumeyye_81 yaaa bende 3 haftalık düşündüm umarım allahım çok şükür çok teşekkür ederim isteyen herkese nasip etsin
Loresima00 Mavi34 ovulasyon testini çatlamayı gördükten sonra yapmaya başladım adete yakınken pik yaptı dün. Bugun de gebelik yaptım silik çıktı
Loresima00 Hatice35 yaa ne güzel allah tamamına erdirsin sağlıkla alın kucağınıza inşallah banada nasip etsin rabbim
HaticelKubra Hayırlı olsun diyelim 😍 benimde öyleydi çok silik sonra ovulasyon da denedim onda da iki çizgi çıktı sonra hemen acilde kan verdim öğrendik çok şükür suan 21 haftaligiz💖
Loresima00 HaticelKubra maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️İnşallah bende sağlıklı gebelik olur