Kızlar bir konuda çok kararsızım. 2+1 evim
Biri yatak odam. Diyer odamda ise yaptığım işin mazemelerim var.
Yatak odam baya bir büyük diyorum ki bebek odası alıp yatak odama mi koysam. Çünkü diyer odam iş için ve ordan kazancim baya yüksek . Bir oda için işimdende olmak istemiyorum herşey bebeğimiz için sonuçta. Ev kendimizin kiraya çıkma gibi bir durum söz konusu değil. Yinede bebeğimin kendine ait bir dolabı vs olsun istiyoruz. Dediğim gibi yatak odam çok büyük Yani sizce mantıklımı yatak odamda odasının olması 😏 sonrasına bakariz duruma göre. Belki işimi bırakırım. Yani kafam baya bir karışık .