Mumyy Eylul_melek benim suyum gece gelmişti sabah hastaneye gittim suni sancı ile doğum başlamıştı şimdi olsa yine riske almam giderim bence siz de gidin sancinizi orada da bekleyebilirsiniz en azından takip edilir
Hifaelif Eylul_melek Doktorum bana tam da bu şekilde olursa bir kaç saat içinde gel demişti gidip muhakkak bir kontrol ettirin kendinizi gerekirse tehlikeli bir durum yoksa beklersiniz suni sancı almazsınız
Fabulas Eylul_melek benımde az az oldu sonra birden oldu bugün belki siiznde tam gelir tetikte olun:)
Hifaelif Eylul_melek Allah sağlıkla sıhhatle büyütmenizi nasip etsin Hayırlı bir evlat olsun inşallah🌼 darısı hayırlısıyla başıma
Elifgrgn Eylul_melek hayırlı evlat olsun sizlere ınsallah 😊 su gelmesini nasil anliyorsunuz ilk gebeligim ve ikizler hic bir bilgim yok anlık bisey olursa bilemem bile 🤷♀️
Eylemblt Eylul_melek gözünüz Aydın Allah size bağışlasın yavrunuzu 🙏 nasıl oldu doğumunuz acaba benimde az kaldı merak ediyorum kaç saatte doğum yaptınız
Eylul_melek Eylemblt gece 3 te suyum geldi sabahı bekledim sancım yoktu,doktora gittim saat 2 de muayene oldum. 3 cm açılmam varmış. Sancıda tık yok. Suni sancı aldım saat 3 te . Saat 6 buçukta doğurdum işte😊😊
Eylul_melek Elifgrgn aniden altınıza kaçırıyormuş gibi hissediyorsunuz ve kendiliğinden oluyor ılık bir su şeklinde
Selinbati Eylul_melek başlicak canım birazdan benimde ilk kızımda gecenin Bi saatinde suyum geldi sonra hastaneye gittim aradan 1 saat geçti sancidan duramaz oldumm ama kızım doğum kanalina inmişti benim zorluyordu çıkmak için
Eylul_melek Mom5444 şuan çok iyiyim doğumum da güzel geçti hiç dikiş almadım . Hemen ayaklanabildim allaha şükür
Selinbati Eylul_melek ben doğurali 3 yıl oldu şimdi 17 haftaligim inşallah bunda ağrısız sancısız geçer 🤲 inşallah seninde ağrısız sancisiz bebeğine kavuşursun canım
Mom5444 Eylul_melek normal mi doğurdunuz ☺️ Bende Allah’ın izniyle Haziranın ortasında doğum gözüküyor zaman daraldıkça korkmaya başladım🥺❤️
Eylul_melek Selinbati amin canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın en hafif şekilde ama ben 3 gün önce doğurdum allaha şükür😊
Eylul_melek Mom5444 evet normal doğurdum bence en sağlıklı en güzel doğum şekli o. Evet zorluğu var ama sonrası çok güzel oluyor