Kızlar merhaba. 1 haftadır yüzümde yanaklarim burnum ve çenemde kuruluk kızarıklık ve beyaz beyaz pullanma oluyor. Doktorum cildiyeye görün dedi. Ve tetanoz haftam geldi. Onun için de cildiyeye görünmeden aşını olma allerjik bir sey olabilir dedi. Var mı bu durumu yaşayan? Aşı acısından riskli midir ?