Merhabalar. Gecenin bu saatinde garip bir durum yaşıyorum. 38+6 haftalık gebeyim. Pazartesi günü sezaryen günüm. Bir buçuk saat once uyandım. Tekrar uyumaya çalışırken bebek hareket etmeye başladı ama bazen sanki titriyormuş gibi bir iki saniye garip bir durum yaşıyorum. Ilk defa oldu bu. Bilen var mı ya da başına gelen. Endişe edilecek bir şey var mı acaba