Aybeh alerjik astım oluyor dünyaya gelenlerin çoğu ve en ufak rahatsızlıklarında havalarla hortumlarla geziyorlar ve bunun nedeni hamilelikte sigara.. bende günde 1,5 paket içiyordum çok zorlandım inanın doğumuma 6 gün kaldı hala zorlanıyorum 🙈 ama hep gözümün önüne bebeğimin havalı hortumlu oksijen alması geldi ve içmedim sende belki motive olursun canım inşallah 🙏