ElfElfElf Merhaba , bu hastane de gebelik sürecini takip edenler var mı ?, Varsa hangi Dr dan memnunsunuz ? Çoğul gebelikler de dahil😇
Aslanannesiayse ElfElfElf benim ilk gebeliğimde bana Giresun doğum hastanesinde müdahale edip acil sezeryana alan evladımı kaybettiğim halde bana azıcıkta olsa moral veren bir doktor hanım vardı adı '‘Gizem boz izceyhan ’'çok tatlı bir kadın tayini çıkmış ben eğer İstanbul’da Anadolu yakasında oturuyor olsaydım onu ziyaret etmeyi ve hatta durumumu bildiği için ona gitmeyi isterdim randevu alıp bi görüşün derim memnun kalırsınız inşallah
Bulut2424 ElfElfElf benim arkadaşım normal dopım yaptı bebegşn eşinin parçasını içerde unutmuşlar arkadaşımın dikişini bir daha açtılar bir daha diktiler resmen rezalet önermiyorummm
minikkmelek ElfElfElf fatih bey ile nıyazı bey var ıkiside cok nazık ve ılgılıler . tedırgınlık yaşatmadan tane tane herseyı anlatıyorlar
Shnern ElfElfElf ben gidiyorum daha yeniyim ama oraya gidiyorum evime çok yakin2 doktoru çok beğenmedim burada isim vermek doğru olurmu bilmiyorum ama giden arkadaşlarımda memnun doğum yapanlarda
yarenysra ElfElfElf İlhan varan in doktorları çok ta iyi bakmiyor. Korona olmuştum aciline gitmek zorunda kaldım covid bölüme kadın doğum doktoru erkekti ve çok korkutmustu beni. Normal aciline bile gitmiyorum
ElfElfElf yarenysra merhaba geçmiş olsun ama covidden dolayı olabilir mi direk normal zamanda gittiniz mi kadın doğuma
dilan4 Kovit oldum 1 ay önce 10 güne yakın yattım jinekoloji kovitte berbat iğrenç korkudan mahvldum ilgi alaka yok eltim orada doğum yaptı önerdi durdu ama yattığım sürede gördğüm muameleden snra Orada yapmayı düşünmyrum muayene içinse bilmyrum başka yere gittt sanki afedersin insan değlde hayvnız soru soramıyosun dğru düzgün
yarenysra dilan4 Evet berbat davranıyorlar. İki kolumda damarlarımi patlattilar. Söylediğim halde hemsiresi bile insan gibi davranmıyor
ElfElfElf dilan4 çok geçmiş olsun benimde yengem doğum yaptı çok memnun kaldı , ben Dr olarak düzenli muayene olup memnun kalan var mı onu merak ediyorum , covitten dolayı çok önemseyorlar genel olarak
ElfElfElf Aslanannesiayse ya başınız sağolsun Rabbim yardımcınız olsun 😔 tekrar hayırlı sağlıklı evlatlara kavuşursunuz , dediğiniz ismi not aldım bakacağım çok teşekkür ederim
ElfElfElf Aslanannesiayse merhaba şimdi MHRS denn baktım ama öyle bir Dr yok gizem akça şensoy var Anadolu bölgesinde bulunan hastanelerde yok belki özele geçmiştir 😇
Gamzey ElfElfElf ben gidiyorum canım doğumu da orda düşünüyorum ilk gebeligimde ’de gitmiştim azarlama tarzı bir sorun yaşamadım soru sorduğumda cevapliyorlar genel olarak onun haricinde tabi ki de özel hastanedeki gibi bir ilgi beklemeyin Acilden giriş yapıldığında acil doktorları biraz daha ilgisiz ve stresli oluyorlar tabiki ama normal randevulu gittiğinizde sorun olmaz
Aslanannesiayse ElfElfElf olabilir ben o zaman baktığımda bu hastanedeydi belki randevuları doludur ondan da çıkmıyor olabilir aradan çok zaman geçmedi internetten bakınca da bu hastane çıkıyor