Bmom Kızlar tabiki herşey Allah’tan ama sancı vs başlamadan suya koyup dualarını okuyup faydasini gören oldu mu bazıları doğumu başlatmak için de kullandığını söyledi
buglemmom99 Bmom ben Allah’a bırakırım inanman ama denemekten zarar gelmez deyip yaptım herşeyi hastanede yaptık dua okundu ot sıcak suya konuldu bana da okundu bilmiyorum belki benim elimde olan bir şey ama 1saat içinde hastaneye girip doğum yaptım aniden oldu herşey
Mavi34 Bmom bir arkadaşım da suya koymuş bu otu çok ovdu ama 6 saat sanci çekmiş ve hastaneyi inletmis bagirmaktan doğumda artık.nasil fayda gördü anlamadım bende
Gurbetkusu_43 Bmom Ben yaptım canım faydasını da gördüğüme inanıyorum. İlk doğumum olmasına rağmen 4 saatte doğurdum maşallah diyeyim 😅 inanca bağlı neye inanırsan inandığın şey ona dönermiş. Bu arada suya koyarsan oku üfle bi bardak kadar suyundan da iç.
halise_bozdaq63 Bmom çok faydası oluyormuş sen al kullan yine burda şimdi yazarlar batıl inanç diye halbuki peygamber efendimiz zamanından beri varmış ve kızları için yapıyormuş oda doğumları kolay geçsin diye birçok kişi yapıyor faydasınıda görüyor bende hazırlamışım götürücem yanımda inşallah
cilekreceli Geçen doktoruma söyledim güldü, dedi geçen bi hasta odada sancı çekerken bu otu suya koymuşlar sekiz saat doğuramadı bende dedim suyunu fazla koydunuz heralde, dedi. İnançla alakalı bence 😅
Bmom cilekreceli evet inanmak lazım diyor herkes gönülden artık doguramayinca böyle şeylere bakar oldum 😂
Bmom buglemmom99 vakti saati bellidir mutlaka ama herkes yaziyor belki bir faydası olur diye en azından dua edip gönülden belki faydası olur ümidiyle 😂
buglemmom99 Bmom bir Ümit aldık başarılı oldu bilmiyorum dogru mı şuan 2.gebeliğim yeniden alıp yaptıracak bakalım hayırlısı
Gurbetkusu_43 Mavi34 Siz daha önce doğum yaşadınız mı bilmem ama Doğum öyle kolay bi işlem değil yalnız o sebeple bağırması gayet normal çünkü doğum sancısı demek vücudun 56 kemiğinin aynı anda kırılması kadar acı veren bir durum ki bu bilgiyi bilmeyen de yok sanırsam 🙄 bence altı saatte kısa bir süre. Ben 24 saat sancı çekip doğuran hatta 24 saat çekip açılma yaşamayıp mecburen sezaryene alınanları biliyorum. Benimde ilk doğumum olmasına rağmen 4 saatte falan doğurdum. Ve otun faydasına çok inanıyorum. İnanç meselesi bu biraz.
snevacimm Gurbetkusu_43 ot açıldıkdan sonra mı suyundan bı bardak içicez yoksa otu koyar koymaz mı ıcelım suyundan
Mavi34 Gurbetkusu_43 doğrudur o 6 saat sancıya rağmen faydalı diyor ben doğum.yasamadim bilemiyorum. nasip.olursa ilk bu daha 13.hafta
Gurbetkusu_43 Mavi34 İnşallah senin ki de kısa ve kolay bir doğum olur canım sağlıkla ve kazasız belasız bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah ♥️
Mavi34 Gurbetkusu_43 bizim.biraz sikıntılarımız var o zamanlara gelirsek Allahın izniyle sezeryan olacak sanırım.sezeryanda olmuyor.meryem ana otu normal doğum da mi sadece kullanilir
Gurbetkusu_43 Mavi34 Evet canım genellikle Rahmi açtığına inanılıyor. Zaten otu suya koyunca aynen el gibi açılıyor o açıldıkça rahmin de açıldığı doğumdan sonra da çıkarıyorsun tekrar eski halini alıyor Buda rahmin kendini çabuk toparladığına inanılıyor. Sen sezaryen olacaksan kullanma canım çünkü sezaryende normal doğumu tetikleyecek bi durum yaşanmaması için.
Gurbetkusu_43 Bmom İnşallaha canım hurmana da bol bol ye hem süt yapar hemde oda açılmayı kolaylaştırıyor.