Civcivcikannesi Hamileligin basindan beri carpinti yasiyorum. Doktor normal demisti ama yasadigim carpinti 2 gunde bir bi anlik tekleme oluyordu. 3 saattir surekli carpintim oluyor uyutmadi korkmaya basladim . 28 haftaligim.
EmineYavuzhan1 Civcivcikannesi Bana da gündüzleri oluyor canım ama dinlenince geçiyor ağlayınca da rahatlıyorum vücudum kendimi salıyor halsiz kalıyorum kendimden geçiyorum
Busra3509 Civcivcikannesi Benim de öyle çok oluyor çarpıntı problemim korkma benim kalbim resmen ağzımda atıyor
Mavi34 Civcivcikannesi ben gebeliğin basında çarpıntı ve nefes darligi icon gittim.beni acil kardiyolojiye sevk ettiler çünkü gebelikte kalpte bazi sikintilar olabiliyormuş detaylı tetkikler yapıldı çok.sukur temiz çıktı ama ihmal etmemek gerekiyor demişti doktor
Mrlorki Kardiyoloji ye mutlaka git canım…benim ilk doğumda aritmi oldugu tespit edildi… doğumdan sonra tedavi oldum…benimki doğuma birkaç gün kala ortaya çıktı…sen ihmal etme mutlaka git…