yesim-1 32 haftalığım bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde de çok çektim bunda da çok çekiyorum 😣geçmiyor bu illet nasıl geçecek krem vs kullanıyorum ama geçmiyor 😭
miranmiran1306 yesim-1 bende de aynı problem var doktora gittim hatta dün acillik oldum çok kötüydüm doktor bana dupalac yazdı hamileler için birebir bi şurup ve yemene çok dikkat et yemekle çok alakalı
gulin-35 yesim-1 karpuz ve erık ıyı gelıyor bende aynı dertten muzdarıbım ılk baslarda beysz elma suyu ıyı gelıyordu ama oda fayde etmıyor artık cok kotu gercekten de ceken bılır
dilan4 Bu akşam dışkının nerdyse her yerinde kan vardı ama kendmi silerken yoktu minik ufak leke görüyodum zaman zaman, yine öle gördüm ama dedğim gbi dışkınn her yernde kan vardı korkuyorum 😟😟
yesim-1 dilan4 senin damarları çatlamıştır o en kötüsü işte 🤦♀️ Doktora git belki iyi ilaç verir 🤷🏼♀️
gulnihal89 Bende de kaç gündür kabızlık vardı. Bugün sabah ac karnına 1 bardak şalgam suyu içtim üstüne kahvaltı yaptım. Sonra hemen geçti kabizligim. Ama şalgam midemi yaktı biraz
Ozge0200 Ay şuan aynı sıkıntıdayım uyumuyorum ağrıdan napıcam bilmiyorum kabızda değildim ama çok kötü çıktı baya büyük şişlik var can çekişiyorum resmen
Byby99 yesim-1 bende de oldu ilk 3 gün çok ağrıdı sonra kremle sıcak suyla patladı basurum bayağı kanamam oldu ama rahatladım Allah yardımcın olsun eğer ağrın varsa çok kötü
Aslanannesiayse yesim-1 öncelikle geçmiş olsun canım benimde bu ikinci gebeliğim ve ilkinde çok çektim bundan şimdi yine çıkmış durumda ve hatta büyüdü kocaman bir er parçası oluşmuş tuvaletimi yaparken zorlanıyorum 😞 Ama tansiyon dan dolayı yediklerime dikkat ediyorum ondan mıdır bilmem fazla acımıyor bence sende baharatlı acılı filan gibi şeylerden vazgeç biraz faydasını görürsün inşallah bunun dışında sıcağa otur ve zeytinyağı sürmeni tavsiye ederim
Sumeyra58 yesim-1 canım aynı dert bende de var olduruyo bu kabızlık beni hiç bişey fayda etmez oldu hemoroid için pamuğu zengin yağına batır makat bölgede koy yatarken baya rahatlatır insallh