Aysungzen Resmen son kontrolümdendir ki hep sağ da beredeyse 3 hafta oldu sol tarafım bomboş sola doğru da yatsam sağa doğru da yatsam değişmiyor bi sıkıntı olmuş olabilirim hareketleri çok iyi 30 haftadayız
kucuktosbik27 Aysungzen yok normal ya benimde hep soldaydı sonra sağa dayandı hareketleri varsa sıkıntı yoktur bebekler büyüdükçe cenin pozisyonu alır ve sırtlarını bir tarafa dayarlar kağan kocatepe nin YouTube dan videolarını izleyin isterseniz hafta hafta anlatmış
Aysungzen kucuktosbik27 büyüdü ya sözde 30 hafta bende artık ortalar sanıyordum 😅 ilk gebelik acemilik ama sıkıntı olmaz dimi
kucuktosbik27 Aysungzen yok canım hareket ettiği sürece hiç sıkıntı yok nasıl rahat ediyorsa öyle duruyorlar son 10 haftan kız 10 haftada şaşıracağın çok şey olacak tam bir hamile modu bu saatten sonra😂38+2 deyiz bende yaşayarak tecrübe ettim ☺️
Aysungzen kucuktosbik27 ayy ne güzel bende hemen o zamanlara atlamak istiyorum hatta 38 de doğurmayı istiyorum 😅