Dnz_yksr Kizlar sirtim ve karnim agriyor normalde de bu saatlerde agriyor ama bu sefer farklı sanki sancim nst de hic cikmaz bende agrim oldumu sanci değildir diye düşünürüm hep bu sefer yaklaştı korkuyorum
_Nilayismail- Dnz_yksr Bende 38 haftalığım aynı durumdayım doğum sancısı mı bilemiyorum acaba hastaneye gitsem mi şimdi de sol kasığıma iğne saplanır gibi oluyor anlamadım uygulamaya göre 13 günüm var kararsızım