Sulegorkemakyol Smeyyeugus 35den sonra genelde alttan muane yani çatı muanesi yapılıyor eğer çatın darsa direk sezeryan planlaması yapıyorsunuz doktorunuzla zaten ama o çatı muanesi korkulacak birşey değil merak etmeyin ben 20 haftan 34 haftaya kadar hafta 4 sefer yapıldı bana çatı muanesiyle açıkma varmı muanesi aynı şey çünkü 😉
Mom789 36 dendi bana haftaya 35 olcam bi ultrasonla bakar son kez kan alcam dedi 36 sonrası bebek bas asagi dönmüşse alttan bakicam artık dedi Donmemisse sezeryan planı yaparız yavaştan nolur nolmaz diye dedi
Ilos96 Peki mecbur mu bu muayene bir de bir şey sormak istiyorum gerçekten doğumla çatının bi alakası var mı bir yerde okumuştum önemli olan iç çatıymış. Devlette doğum yapan arkadaşlarım var onlara hiç çatı muayyenesi yapılmamış mesela