Dugus1996 Hanımlar 8 haftalık hamileyim bugün doktorum kan testi yaptı ve rubella yami kızamıkçık in yüksek olduğunu yarın bida gelmemi istedi başına böyle bişey gelen var mi internetten araştırdım 3 aydan öncesi bebek alınır falan diyodu çok üzülüyorum
Hatunnn Dugus1996 daha once kizamikcik gecirmediyseniz testiniz negatif cikar ancak bu cocugun alinmasi gerektigi anlamina gelmiyor hamileliginizde bu virusu kapmamaya dikkat etmelisiniz diye dusundum ben mi yanlisim acaba
deletedmom28 Hatunnn cnm igg ve igm var eğer igm pozitifse şu an da o enfeksiyonun vücutta var oldugu saptanıyor igg negatifse bağışıklık olmadıgı