MelekBK anne negatif kan gurubunda olursa kan uyuşmazlığı oluyor,ama bebegin anne karnında kanina bakıyorlar ona gore 28 hatada iğne yapıyorlar fakat sorun olsun olmasın bu işlem 2.gebelikte yapılıyor.ilkinde sadece doğumdan sonra 72.saat içinde iğne yapıyorlar.tüm bunların nedeni annenin negatif kan gurubundan olması