1pamukmoms tabi ki diş agrısı en kötü agrılardan dayanması çok zor eninde sonunda bi tedavi istiyor benim de sansa geçmese kullanacaktım. Yapacak bişey kalmıyor. İnsan minik canı düşünüyor ilk dediğiniz gibi ama doktor bi sıkıntı olmaz diyimce de güvenip Allah ıb takdirine bırakıyoruz yapacak bişey yok:) bir çok anne mesela saçını 3 aylıkken boyamaya başlıyor ve keyfi bi durum ben mesela 3 aylık olur olmaz rofle mi tazeleyeceğim diyordum ama annelik hissi başka olıyormus şimdi doğurmadan boyatmayı düşünmüyorum hiç gerek yokmuş 😄 ki sizin keyfi bir durum değil