Isra38 Canım ilk haftalar üç gün boyunca bendende kahverengi leke geldi bazen yerleşme kanaması olabiliyor bazen düşük riski doktorum progestan vermişti ağız yoluyla kullandım ve bolca dinlendim ayağımın altına yastık koydum leke kesildi pembe ve kırmızı leke daha tehlikeli diye biliyorum sen yinede bir doktoruna görün ihmal etme geçmiş olsun içini de ferah tut Allah’ın izniyle bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🥰