Elmeray canım acile git hemen ihmal etme. Düşük durdurucu iğne yapsınlar. Yarın sabahta hemen bir doktor bul muayene ol. Düşük de olabilir olmayadabilir. Benden de 12. Haftada kırmızı kan geldi bir ped dolusu kadar. Plesantanın yerleşme kanamasıymış.ama kesinlikle ihmal etmemen gerek. Çok geçmiş olsun