Homozigotmutant canım benim gözün aydın yavrum Kavuştun ağlayarak okudum yine bir doğum hikayesini daha..Rabbim sağlıklı, başarı dolu, güzel bahtlı bir ömür nasip etsin. Darısı benim başıma, bu garip Gökçe de inşallah Mehmet Efe'sine kavuşur. Öperim minik prensesimin gözlerinden ❤