Iyi geceler kizlar.
Benim 11 aylik kizim var, pcosluyum ikinci bebegi istiyoruz yasim 29. 4.ayimiz bu ay henuz belli degil test vs yapmadim. Esim asker su an anadoludayiz. Daha 4-5 senemiz var ama bu isler belli olmuyo. O yuzden doguya gitmeden bi an once ikinci hatta 3.yu istiyoruz rabbim kismet ederse. Ev goturulemez yer olursa diye🤗
Doktora gittigimde sadece bi sorun gorunmuyo adet olursan gel bakalim demisti. Herhangi bi plan konusmadik. Simdi bu ay da olmazsa direkt asilama yaptirabilir miyiz? Istege bagli yapilabiliyo mu? Nasipten ote yol yok tabi de, ilaclar vs tedavi sureci uzun surer mi bilemiyorum. Az once bi arkadas yazmis bide, asilamada cogul olma ihtimali var diye, bilgisi olan var mi?