Esraa54 Ecekcbck bende buraya gidiyorum doğumumu bu Hastanede yapıcam inşallah,görümcelerim orda doğum yaptı biri geçen yıl yapmıştı doğumunu orada .Memnun kaldığını söylemişti bakalım bende çok merak ediyorum burada durayım gelecek yorumları merak ettim☺️
Gzmkrt Ecekcbck ben 2018 yıl başı gecesi doğum yaptım ama doğum ekibi ve sonrasında ilgi çok güzel tavsiye ederim🌸
Ecekcbck Ben ılk hamılelıgımde ertan beye gıtmıstım konak hastanesındeysı o zaman smdı beyhekıme gectı dıye oraya gecmek zorunda kaldım ama hastame odaları falan pek hos deıl ılgı alaka nasıldır onu merk edyrm sezeryan dogum birde benm..